Etiquetes

Páginas

dimecres, 18 de març del 2020

Tasques dimecres 18 de març

Estimades famílies, seguint l'horari habitual de classe, avui ens tocaria fer lògica-matemàtica, música i projecte.
  • De LÒGICA-MATEMÀTICA us proposo que busqueu formes geomètriques senzilles per casa (cercles, quadrats, triangles) i que els infants us ajudin a comptar coses que teniu a l'abast (les fruites que teniu al fruiter de la cuina o quants plats, gots, culleres o forquilles poseu a la taula per dinar).
  • Quan acaba la lògica-matemàtica i esperem a anar a l'aula de música, ens fem massatges escoltant aquesta cançó:

  • De MÚSICA en Sergi ens ha escrit: Hola a tothom, som en Sergi, el vostre mestre de música, esperc que esteu tots bé. Us envic a tots una abraçada molt forta. Aquests dies que ens quedam a casa m´aniria genial aprofitar-los per preparar la decoraració de l´aula de música. Necessit la vostra ajuda! He pensat que podríem fer entre tots i totes un parell de dibuixos dels vostres instruments de música favorits (acordió, piano, saxo, guitarra, bateria...). Els podeu fer així com us agradi, amb aquarel.la, ceres, collage... Si ho feu amb una cartolina millor, perquè així durarà més temps, si ho feu a un paper també ens serveix. Moltes gràcies per la vostra ajuda, ens veiem pronte!
  • Igualment us compartesc alguns enllaços de cançons que escolten, canten o ballen quan tenen música. 
 


  • Del PROJECTE, com nosaltres som alquimistes i feim pocions màgiques, estàvem treballant les mescles dels colors primaris. Un dia ja vàrem fer màgia (mesclant els colors groc i blau). Aquí teniu un vídeo sobre la mescla de colors primaris: 

  • Si a casa teniu algun tipus de pintura que es pugui mesclar (aquarel·la o tempera), us animo a que proveu de fer la mescla, així els infants podran experimentar el que han vist al vídeo. Els que no ho teniu no us preocupeu, a la tornada (quan tot hagi passat) ho farem a l'aula.

Moltíssimes gràcies a tots i totes, ho esteu fent molt bé! Una abraçada molt forta i ànims!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada